reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Bakošová

Mária Bakošová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám šestnásť, nemám rada kel, namyslených ľudí a predsudky, ľúbim moju rodinu, mojich priateľov, kvety, mačky a psy, špenát, ruže, knihy, Slnko, Zem, dažde a búrky... a energiu mi dodáva hudba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlievikPostrehy v spoločnostiAhaZišlo mi na um...Válov

reklama

Chlievik

Moja mama dostala mozgovú príhodu

Mária Bakošová

Moja mama dostala mozgovú príhodu

...alebo ako sa môže život zmeniť zo dňa na deň. A nie len jej. Mne, ockovi... Ak vás zaujíma, ako to naozaj chodí, prečítajte si... ale pozor, je to moje súkromie a veľmi chúlostivé, no chcela som s tým von...

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 082x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu