reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Bakošová

Mária Bakošová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám šestnásť, nemám rada kel, namyslených ľudí a predsudky, ľúbim moju rodinu, mojich priateľov, kvety, mačky a psy, špenát, ruže, knihy, Slnko, Zem, dažde a búrky... a energiu mi dodáva hudba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlievikPostrehy v spoločnostiAhaZišlo mi na um...Válov

reklama

Válov

Michal Hvorecký: lovci & zberači

Mária Bakošová

Michal Hvorecký: lovci & zberači

Recenzia tejto zbierky poviedok do školského časopisu. Prosím, ohodnoťte. Som otvorená kritike. Ďakujem.

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 272x
  • 5
Prijímačky.

Mária Bakošová

Prijímačky.

Všetci to poznáme, všetci sme to zažili. Najkrajší čas v roku, máj, a my si ho takto zničíme. Či už je to opravovanie známok na konci školského roka, prijímacie pohovory, maturity, diplomová práca...

  • 19. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu