reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Bakošová

Mária Bakošová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám šestnásť, nemám rada kel, namyslených ľudí a predsudky, ľúbim moju rodinu, mojich priateľov, kvety, mačky a psy, špenát, ruže, knihy, Slnko, Zem, dažde a búrky... a energiu mi dodáva hudba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáChlievikPostrehy v spoločnostiAhaZišlo mi na um...Válov

reklama

Aha

Dilusion

Mária Bakošová

Dilusion

Mladá nitrianska kapela s veľkým potenciálom. Kapela, ktorá napriek svojej doterajšej krátkej púti hudobným svetom odohrala množstvo koncertov. Skupina piatich mladých, slobodných a kreatívnych ľudí, ktorí perfektne ovládajú svoje nástroje. Jednoducho Dilusion.

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vianoce v októbri

Mária Bakošová

Vianoce v októbri

Dnes som si vyšla s mamou do Teska. A čo nevidím? Čokoládových Mikulášov, anjelikov, čertov, ovečky v krásnych farebných stanióloch, či kravy Milky so santaklausovskými čapicami. Salónky, kolekcie, Arabesky...

  • 7. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu